reklama

Prečo sú podporovatelia SMERU slepí?

Už dlhšie som rozmýšľal ako zmýšľajú ľudia, ktorí až neskutočne tvrdo a slepo podporujú stranu SMER na čele s naším pánom premiérom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (65)

Nechápal som ako je možné, že napriek všetkým škandálom je pre týchto ľudí priam až bohom. Preto som sa rozhodol, že skúsim s nimi viesť zmysluplnú konverzáciu. Na facebooku si ma po žiadosti, pridal silný marxista a ľavičiar (aspoň podľa toho čo on prehlasuje) Ľubomír Blaha, takže som nielen videl aké radikálne názory pridáva, ale ešte som videl, aj neskutočné množstvo podporovateľov (väčšinou anonymných). Tieto príspevky sú síce verejné, ale mal som to privilégium sa týchto diskusií zúčastňovať. Čo ma naozaj prekvapilo, bolo ako ľudia vehementne podporovali komunizmus, ako bolo za komunistov, všetko dobré a ľudia si žili priam ako v raji. Bola to hlavne staršia generácia vo veku 50 rokov a vyššie. Dosť ma to prekvapilo, keďže táto generácia predsa musela zažiť ako bol nedostatok tovaru, ako ich alebo ich príbuzných prenasledovali, zavierali, na vycestovanie do zahraničia ste museli dostať povolenie, na kúpu zahraničného tovaru ste čakali aj rok. Väčšina týchto ľudí obhajuje hlavne to, že v tomto období bolo všetko lacnejšie. Keď som namietal a ukázal im skutočný prepočet a ako je to s porovnaním cien zo súčasnosti a minulosti, len ma vysmiali a bol som považovaný za podporovateľa západu, poprípade americký troll. Pritom som nikdy nepodporoval a ani nebudem podporovať ani jednu stranu. Považujem sa za realistu. Nepodporoval som minulú vládu, nepodporujem ani súčasnu a k ani jednej strane sa nehlásim, napriek tomu, keď som sa vyjadril kriticky, bol zo mňa okamžite pravičiar, alebo liberál. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako je možné, že až toľko ľudí nevidí dôsledky? Keď som sa pýtal, či sa niečo zmenilo za tých 26 rokov, všetci do jedného mi hovorili, že len k horšiemu. Ako je to možné? Veď vy ste si predsa vybrali mečiarovskú vládu, ktorá vydrancovala polku republiky a SMER v tom úspešne pokračuje. Veď s menšími prestávkami, vládne na Slovensku skoro neobmedzene len SMER. Otázka je, ako je možné, že títo ľudia sú stále nešťastní.

Obrázok blogu
Andrej Vasky

Andrej Vasky

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neúspech nás učí, že porážka sa dá prežiť. Neuspieť nieje hanba. Hanba je báť sa vstať a skúsiť to znova. "Benjamin R.Harber" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu